Întocmeşte statul de funcţii, organigrama şi regulamentul de organizare şi funcţionare ale instituţiei, care sunt supuse aprobării Consiliului Local, precum şi regulamentul intern şi codul etic aprobate de Directorul general. Asigură recrutarea personalului, administrarea relațiilor de muncă și de serviciu încheiate între angajați și instituție. Gestionează cheltuielile salariale, cheltuielile cu pregătirea profesională, cheltuielile cu transportul și diurna și calculează lunar suma de plată către bugetul de stat reprezentând contravaloarea unor locuri de muncă în care nu s-au angajat persoane cu dizabilități. Organizează activitatea de evaluare a performanțelor profesionale prevăzută de lege, pentru toți angajații institutiei. Realizează cadrul de aplicare a prevederilor legale privind respectarea normelor de etică și integritate, cercetarea și sancționarea disciplinară a angajaților

Compartimentul Asistenți Personali este subordonat Serviciului Resurse Umane.

Oferă informaţii celor interesaţi de întocmirea dosarelor de angajare ca asistenţi personali ai persoanelor deţinătoare a unui certificat de încadrare în grad de handicap grav, întocmeşte contractele de muncă ale asistenţilor personali, întocmeşte şi administrează dosarele personale ale asistenţilor personali, asigură instruirea asistenților personali în problematica specifică a persoanelor cu dizabilități, asigură acordarea dreptului la indemnizație, cuvenit persoanelor deţinătoare a unui certificat de încadrare în grad de handicap grav,pe perioada absenţei temporare a asistenților personali.

Audiențe: Marți: ora 12:00-15:00
Adresă: Str. Panselelor nr. 23, et. I, cam. 20
Telefon: +40 368 469.995 int. 814, +40 368 465.415 int. 814, +40 368 464.081 int. 814

Decizia nr. 2178/2022 privind constituirea comisiei paritare in cadrul Directiei de Asistenta Sociala Brasov

Acest site folosește cookie-uri pentru a vă oferi o experiență cât mai bună. Prin continuarea navigării sunteți de acord cu folosirea acestora.
Skip to content