Potrivit prevederilor art. 6, alin. (4) și (5) din H.G. nr 430/2008 cu modificările și completările ulterioare, documentele necesare în vederea evaluării complexe de către Comisia de Evaluare a Persoanelor Adulte cu Handicap sunt următoarele:
1. documente de identitate;
2. documente medicale:
– referat privind situaţia medicală prezentă, întocmit de medicul specialist;
– scrisoare medicală tip de la medical de familie (numai în situaţia primei prezentări la serviciul de evaluare complexă din cadrul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Brașov ) sau bilet de trimitere pentru revizuirea certificatului de handicap;
– investigaţii paraclinice solicitate de Serviciul de evaluare complexă din cadrul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Brașov;
3. ancheta socială efectuată de Direcția de Asistență Socială Brașov
4. cerere de evaluare complexă (descarcă aici);
Cererea de efectuare a anchetei sociale (descarcă aici) însoțită de Informarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal și actul de identitate (scanat), se va depune de către solicitant (după caz, familia sa, reprezentantul legal, asistentul personal, asistentul personal profesionist, organizația neguvernamentală al cărei membru este persoana cu handicap sau, în lipsa acestora, de către orice persoană care o reprezintă) la sediul Direcției de Asistență Socială Brașov sau în format digital pe e-mailul instituției.
Conform prevederilor art. 6, alin 6, lit. C din H.G. nr 430/2008 cu modificările și completările ulterioare, Direcția de Asistență Socială Brașov Brașov va transmite către Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Brașov cererea de evaluare complexă la care sunt anexate documentele justificative menționate anterior.