Are rolul de a asigura şi folosi eficient fondurile necesare derulării activității prin elaborarea bugetului de cheltuieli, a rectificărilor bugetare şi a solicitărilor lunare de credite, de a culege informațiile relevante vis a vis de activitatea celorlalte compartimente ale instituției şi de a le înregistra cronologic şi sistematic, sintetiza şi transpune în instrumente financiare, cu respectarea dispozițiilor legale, care să ofere utilizatorilor interni şi externi o imagine globală, fidelă, completă şi comparabilă în timp a activității instituției în ansamblu.
Program de funcționare al Casieriei DAS:
Pentru lunile cu 30 de zile calendaristice: 01 – 29 ale lunii, Luni – Joi, orele 8.30 – 11.00
Pentru lunile cu 31 de zile calendaristice: 01 – 30 ale lunii, Luni – Joi, orele 8.30 – 11.00
Recomandări:
Pentru locatarii blocului 144 din strada Zizinului, pentru obligațiile curente, luni – joi 8.30 – 11.00 de la data afișării tabelului cu sumele datorate.
Pentru beneficiarii/aparținătorii beneficiarilor centrelor de servicii sociale, pentru obligațiile lunii curente, luni – joi 8.30 – 11.00 din data de 16 ale lunii.
Șef serviciu: Șandru Ana Simona
Audiențe: Marți: ora 12:00-15:00
Adresă: Str. Panselelor, nr. 23, et. II, cam. 13
Telefon: +40 368 469.995 int. 816, +40 368 465.415 int. 816, +40 368 464.081 int. 816